About

About
bbr Rock & Metal Music Portal

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

EDITORS' PICKS

Facebook Twitter Google Plus RSS Pinterest YouTube
Navigation

NIKKY SIXX (Motley Crue): "Παραλίγο να πεθάνω από υπερβολική δόση ναρκωτικών"

Ο μπασίστας των Motley Crue, NIKKY SIXX, έγραψε στην επίσημη σελίδα του στο Facebook την παρακάτω ανακοίνωση:
NIKKY SIXX (Motley Crue): "Παραλίγο να πεθάνω από υπερβολική δόση ναρκωτικών"

Ο μπασίστας  των Motley Crue, NIKKY SIXX, έγραψε στην επίσημη σελίδα του στο Facebook την παρακάτω ανακοίνωση:

"Σαν σήμερα πριν από 25 χρόνια, είχα δύο σχεδόν μοιραίες υπερβολικές δόσεις ναρκωτικών που μου άλλαξαν την ζωή για πάντα. Δεν μπορώ καν να με σκεφτώ αυτές τις μέρες σαν εκείνο το παιδί που έτρεχε κατευθείαν προς την άβυσσο, αλλά ξέρω ότι μου έμαθε πώς να ζω όταν τελικά αποφάσισε να το κάνει. Δεν θα έβλεπα ποτέ την γέννηση των τεσσάρων πανέμορφων παιδιών μου και δεν θα είχα αυτή τη πανέμορφη ζωή (παρά τις αντιξοότητες ) αν δεν την είχα πατήσει με τα ναρκωτικά.

Δεν μπορώ να το πω πιο καθαρά. Εάν κάνετε ναρκωτικά ή σκέφτεστε να κάνετε: ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟ. Το αποτέλεσμα δεν είναι ΠΟΤΕ καλό.

Είμαι πολύ ευγνώμον που μπορώ να κοιτάζω τα τελευταία 25 χρόνια και να έχω όλες αυτές τις μνήμες κάτι που θα μπορούσε απλά να μην είχε γίνει.

Σήμερα δουλεύω τα σενάρια για το “The Heroin Diaries” που θα ανέβει στο Broadway.
Η ζωή είναι πραγματικά ένα τρελό και αστείο ταξίδι ε;

Εύχομαι να περάσετε καλά τα Χριστούγεννα όπου και να είστε. Ζήστε τη στιγμή.”


Share
10 xronia bbr

bbr

bbr Rock and Metal Music Portal | WebZine - WebRadio est. 2010 | bbrweb.com ...Music is in our blood...

Leave A Comment: