About

About
bbr Rock & Metal Music Portal

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

EDITORS' PICKS

Facebook Twitter Google Plus RSS Pinterest YouTube
Navigation

MINISTRY: Νεκρός ο MIKE SCACCIA

Ο κιθαρίστας των Ministry, Mike Scaccia, απεβίωσε το Σάββατο το βράδυ (22 Δεκεμβρίου) , σε ηλικία 47 ετών, απο καρδιακή προσβολή, επι σκηνής.
MINISTRY: Νεκρός ο MIKE SCACCIA

Ο κιθαρίστας των Ministry, Mike Scaccia, απεβίωσε το Σάββατο το βράδυ (22 Δεκεμβρίου) , σε ηλικία 47 ετών,  απο καρδιακή προσβολή, επι σκηνής.

Το τραγικό συμβάν συνέβη κατά τη διάρκεια συναυλίας των Rigor Mortis στο Rail Club του Fort Worth, στο Τέξας που δινόταν  για τα πεντηκοστά γενέθλια του Bruce Corbitt .
Ένιωσε αδιαθεσία, έπεσε αναίσθητος επί σκηνής και άφησε την τελευταία του πνοή ενώ μεταφερόταν στο νοσοκομείο.

Είναι επίσης γνωστός απο τους RIGOR MORTIS και τους REVOLTING COCKS

Ο Scaccia είχε σχηματίσει τους Rigor Mortis το 1983 και κυκλοφόρησε μαζί τους το ομότιτλο ντεμπούτο τους το 1988, ενώ το 1990 προσχώρησε στις τάξεις των Ministry, με τους οποίους ηχογράφησε τα κλασικά albums “Psalm 69” και “Filth Pig”. Ήταν μέλος του group μέχρι και σήμερα, εκτός από την περίοδο 1995-2003 και 2006-2011.

Ο Al Jourgensen των MINISTRY δήλωσε τα παρακάτω σχετικά με τον θάνατο του κιθαρίστα:

όλις έχασα τον μικρό μου αδελφό και τον καλύτερο φίλο μου. Η 13th Planet είναι συντετριμμένη, εντελώς σε κατάσταση σοκ. Ο Mikey δεν ήταν μόνο ο καλύτερος κιθαριστής στην ιστορία της μουσικής, αλλά ήταν στενό, πολύ στενό, πολύ στενό μέρος της οικογένειάς μας - και έχασα μόλις ένα τεράστιο κομμάτι της καρδιάς μου σήμερα. Οι ζωές μας άλλαξαν για πάντα. Η ζωή χωρίς τον Mikey είναι σαν χυμός πορτοκαλιού χωρίς πολτό - κάπως αδιάφορος. Δεν έχω λόγια να εκφράσω τι σήμαινε αυτός ο τύπος για μένα, την οικογένειά μου, την καριέρα μου... τα πάντα!

"Μάθετε τα leads του - γιατί είναι στο πάνθεον της μουσικής. Δυστυχώς, οι περισσότεροι από εσάς δεν μπορέσατε να γνωρίσετε την ψυχή του Mikey - η οποία είναι στην πάνθεον της ανθρωπότητας. Είναι ο ήρωάς μου, ο φίλος μου και το είδωλό μου.. Ο Mikey ήταν πάντα δίπλα μου - το δεξί
μου χέρι - στα εύκολα και στα δύσκολα, τα καλά, τα κακά, τα άσχημα και τα όμορφα.

"Αναπαύσου εν ειρήνη αδελφέ μου, φίλε μου, καρδιά μου.

"Παρακαλώ προσευχηθείτε για τον Mike Scaccia και τη Jenny, τη σύζυγό του και τα παιδιά τους, και την οικογένειά του."


R.I.P Mike

 
Share
10 xronia bbr

bbr

bbr Rock and Metal Music Portal | WebZine - WebRadio est. 2010 | bbrweb.com ...Music is in our blood...

Leave A Comment: