About

About
bbr Rock & Metal Music Portal

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

EDITORS' PICKS

Facebook Twitter Google Plus RSS Pinterest YouTube
Navigation

JETHRO TULL: Ο Ian Anderson πάσχει απο ανίατη πνευμονοπάθεια

Ο ηγέτης των θρυλικών Jethro Tull, Ian Anderson, αποκάλυψε σε συνέντευξή του στην AXS TV πως πάσχει απο Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια (ΧΑΠ) η οποία δεν θεραπεύεται.
JETHRO TULL: Ο Ian Anderson πάσχει απο ανίατη πνευμονοπάθεια

Ο ηγέτης των θρυλικών Jethro Tull, Ian Anderson, αποκάλυψε σε συνέντευξή του στην AXS TV πως πάσχει απο Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια (ΧΑΠ) η οποία δεν θεραπεύεται.

Σύμφωνα με τον ίδιο, διαγνώστηκε με ΧΑΠ πριν δύο χρόνια, αλλά αυτή είναι η πρώτη φορά που μιλάει για αυτό δημοσίως.
"Θα επιλέξω αυτήν τη στιγμή, να πω ότι πάσχω από μια ανίατη πνευμονοπάθεια η οποία μου διαγνώστηκε πριν δύο χρόνια. Και το παλεύω. Έχω αυτές που ονομάζονται 'παροξύνσεις'. Υπάρχουν περίοδοι που περνάω μια λοίμωξη η οποία  μετατρέπεται σε σοβαρή βρογχίτιδα και έχω ίσως δύο ή τρεις εβδομάδες σκληρής πραγματικά δουλειάς για την προετοιμασία μου στη σκηνή. Για καλή μου τύχη, έχω περάσει 18 μήνες τώρα χωρίς κάποια επιδείνωση και βρίσκομαι σε φαρμακευτική αγωγή. Εάν παραμείνω σε ένα περιβάλλον με καθαρό αέρα, χωρίς ατμοσφαιρική ρύπανση θα είμαι εντάξει. Αλλά οι μέρες μου είναι μετρημένες. Δεν είναι ακόμη βέβαια σε σημείο να επηρεάζει την καθημερινή μου ζωή."
Στην ερώτηση "Ποια είναι η πρόγνωση" ο Anderson απάντησε:
Να το πολεμάς όσο πάει, να συνεχίζεις να χρησιμοποιείς όση δύναμη τυγχάνει να διατηρείς ακόμα στους πνεύμονές σου. Να ξεπερνάς συνεχώς τα όρια. Τη στιγμή που θα κάνεις πίσω και θα πεις 'Δεν μπορώ άλλο' ξεκινάει ο κατήφορος. Η απάντηση είναι λοιπόν, να συνεχίσεις να προσπαθείς.

Τέλος όταν του ζητήθηκε να περιγράψει ιατρικά την ασθένεια, σχολίασε:
"Κοινώς ονομάζεται ΧΑΠ, χάνεις την ικανότητα των πνευμόνων σου να σου δώσει ουσιαστικά αρκετό οξυγόνο. Έτσι, περνάω 50 χρόνια της ζωής μου στη σκηνή ανάμεσα σε αυτά τα άθλια πράγματα που αποκαλώ μηχανήματα καπνού. Τώρα τα ονομάζουν 'hazers' ευγενικά, λες και είναι αθώα και να μην βλάπτουν τους πνεύμονες. Πιστεύω μάλιστα πως αυτός είναι ένας σημαντικός παράγοντας που προκάλεσε το πρόβλημα που έχω μιας και αναπνέω 10 φορές περισσότερο απο έναν μπασίστα. Ελαφρά υπερβολή, ασφαλώς"
Ευχόμαστε όλα να πάνε καλά με τον αγαπημένο μας μουσικό.

Share
10 xronia bbr

bbr

bbr Rock and Metal Music Portal | WebZine - WebRadio est. 2010 | bbrweb.com ...Music is in our blood...

Leave A Comment: