About

About
bbr Rock & Metal Music Portal

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

EDITORS' PICKS

Facebook Twitter Google Plus RSS Pinterest YouTube
Navigation

THE MISSION: Εντός του 2016 το νέο τους επετειακό album

Μέχρι το τέλος του 2016 αναμένεται να κυκλοφορήσει το νέο άλμπουμ των Mission, οι οποίοι γιορτάζουν τα 30 τους χρόνια.
THE MISSION: Εντός του 2016 το νέο τους επετειακό album

Μέχρι το τέλος του 2016 αναμένεται να κυκλοφορήσει το νέο άλμπουμ των Mission, οι οποίοι γιορτάζουν τα 30 τους χρόνια.

Παραγωγός του διαδόχου του "The The Brightest Light" (2013) είναι ο Tim Palmer, ο οποίος έχει συνεργαστεί και στο παρελθόν με το θρυλικό συγκρότημα στο ντεμπούτο άλμπουμ των Mission "God’s Medicine" (1986)  αλλά και στο "Carved In Sand" (1990).

Σύμφωνα με τον Wayne Hussey το άλμπουμ θα θυμίζει πολύ τους παλιούς Mission και θα είναι κάτι ανάμεσα στο ντεμπούτο άλμπουμ των The Sisters Of Mercy "First And Last And Always" και του "God’s Own Medicine"

Ο Wayne Hussey πρόσθεσε:
"Κάθομαι στο δωμάτιό μου σε ξενοδοχείο στο Όστιν και μόλις τελείωσα την πρώτη μέρα δουλειάς μου εδώ, μαζί με τον Tim Palmer. Έχω να δω τον Tim εδώ και περίπου 10 χρόνια, αλλά φαίνεται σαν να μην έχει περάσει μέρα απο πάνω του και συνεργαστήκαμε ξανά τόσο άνετα όσο και στο παρελθόν. Πιστεύω πως αυττό άλμπουμ θα είναι μεγαλειώδες. Θα είναι ένα άλμπουμ που θα αγαπήσετε. Θυμίζει παλιούς Mission, με όμορφες μελωδίες και σπουδαίες εκτελέσεις. Κατάφερα να πείσω κάποιους απο τους παλιούς μου φίλους να δανείσουν το φωνητικό τους ταλέντο. Μαντέψατε ποιους; Αναζωπυρώθηκε ξανά μέσα μου η αγάπη μου για την κιθάρα"

Για τα 30 τους χρόνια το συγκρότημα θα πραγματοποιήσει στο τέλος της χρονιάς και μια σειρά απο εμφανίσεις σε Αγγλία, Ευρώπη και Αυστραλία.


Share
10 xronia bbr

bbr

bbr Rock and Metal Music Portal | WebZine - WebRadio est. 2010 | bbrweb.com ...Music is in our blood...

Leave A Comment: