About

About
bbr Rock & Metal Music Portal

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

EDITORS' PICKS

Facebook Twitter Google Plus RSS Pinterest YouTube
Navigation

MEGADETH: Παραιτήθηκαν οι Chris Broderick και Shawn Drover



Ο κιθαρίστας Chris Broderick και ο drummer Shawn Drover αποχώρησαν απο τους Megadeth.


O Broderick δήλωσε οτι αποχώρησε λόγω "καλλιτεχνικών και μουσικών διαφορών", ενώ ο  Drover αναφέρει ότι θέλει να ακολουθήσει άλλα μουσικά ενδιαφέροντα.


Η διπλή αυτή αποχώρηση, αφήνει τον Mustaine και τον μπασίστα/συνιδρυτή  David Ellefson ως τα μοναδικά μέλη της μπάντας, την ώρα μάλιστα που είχε ανακοινωθεί πως τον Ιανουάριο θα ξεκινούσε η ηχογράφηση του 15ου album τους!


Η ανακοίνωση του Broderick έχει ως εξής:
"Λόγω καλλιτεχνικών και μουσικών διαφορών, με λύπη μου σας ανακοινώνω την αποχώρησή μου από τους Megadeth προκειμένου να ακολουθήσω τη δική μου μουσική κατεύθυνση. Θέλω όλοι σας να ξέρετε πόσο πολύ εκτιμώ. εσάς τους οπαδούς, που με δεχτήκατε και με σεβαστήκατε. Εύχομαι στον Dave και τους Megadeth ό, τι καλύτερο.  Δουλεύω σε κάποια δικά μου πράγματα, και ελπίζω όταν θα όταν βγουν στην επιφάνεια να τα ανακαλύψετε"


Αντίστοιχα ο Drover δήλωσε:
"Μετά απο 10 χρόνια αποφάσισα να αποχωρήσω απο τους Megadeth για να ακολουθήσω τα δικά μου μουσικά ενδιαφέροντα. Θέλω να ευχαριστήσω τον Dave Mustaine και όλη την οικογένεια των Megadeth, καθώς και όλους τους καταπληκτικούς οπαδούς σε όλο τον κόσμο. Ειλικρινά, σας εκτιμώ όλους σας. Μείνετε συντονισμένοι για πληροφορίες σχετικά με το επόμενο μουσικό ταξίδι μου."



Μέχρι στιγμής δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί κάποια επίσημη δήλωση απο τους Megadeth.




Share
10 xronia bbr

bbr

bbr Rock and Metal Music Portal | WebZine - WebRadio est. 2010 | bbrweb.com ...Music is in our blood...

Leave A Comment: