About

About
bbr Rock & Metal Music Portal

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

EDITORS' PICKS

Facebook Twitter Google Plus RSS Pinterest YouTube
Navigation

CIVIL WAR: Αποχώρησε ο τραγουδιστής της μπάντας Nils Patrik Johansson

Την αποχώρηση του Nils Patrik Johansson ανακοίνωσαν πριν λίγη ώρα οι Civil War. Ο τραγουδιστής της Σουηδικής μπάντας φαίνεται πως αποχώρησε ξαφνικά και χωρίς καμία ειδοποίηση.
CIVIL WAR: Αποχώρησε ο τραγουδιστής της μπάντας  Nils Patrik Johansson

Την αποχώρηση του Nils Patrik Johansson ανακοίνωσαν πριν λίγη ώρα οι Civil War. Ο τραγουδιστής της Σουηδικής μπάντας φαίνεται πως αποχώρησε ξαφνικά και χωρίς καμία ειδοποίηση.


Διαβάστε την ανακοίνωση της μπάντας:
"Καλό απόγευμα σε όλους! Όπως πιθανόν κάποιοι απο εσάς παρατήρησαν, ο τραγουδιστής μας Patrik αποχώρησε ξαφνικά απο την μπάντα χωρίς καμία περαιτέρω ειδοποίηση. Ήταν μεγάλη έκπληξη για όλους μας. Μόλις είχαμε μια συνάντηση και καταλήξαμε στο συμπέρασμα πως οι Civil War πρέπει να συνεχίσουν και πως όλες οι προγραμματισμένες συναυλίες και φεστιβάλ πρέπει να γίνουν όπως είχε σχεδιαστεί! Θα κάνουμε διακοπές για την ώρα, και στην συνέχεια θα ξεκινήσουμε το κυνήγι του νέου τραγουδιστή. Με εκτίμηση Myhr, Mullback, Rikard και Petrus! Μείνετε συντονισμένοι"


Απο την πλευρά του ο Johansson δήλωσε:
"Οκ....προς αποφυγή παρεξηγήσεων: Αποχώρησα απο τους Civil War! Χρειάζεται να περιοδεύουν περισσότερο και δεν είμαι εγώ τύπος για τέτοια λόγω της δουλειάς μου και της οικογενειακής μου κατάστασης. Τους έδωσα ορισμένα απο τα καλύτερα τραγούδια μου και σχεδόν 5 χρόνια απο την ζωή μου. Τους αγαπώ αλλά όλα τα πράγματα έχουν ένα τέλος... Τους εύχομαι να βρουν έναν τραγουδιστή που να μπορέσει να κουβαλήσει την κληρονομιά μου και το πνεύμα των Civil War. Αν δεν βρεθεί έγκαιρα νέος τραγουδιστής, θα κάνω φυσικά τις προγραμματισμένες εμφανίσεις που θέλουν. Τώρα θα επικεντρωθώ στους Astral Doors και πιο σημαντικό ίσως να ακολουθήσω τις επικές Σκοτεινές Ώρες των Lion's Share. Καλά Χριστούγεννα. Υ.Γ. Ευχαριστώ επίσης την Napalm για την καλή δουλειά της. Michael Thiesen you rock"


Share
10 xronia bbr

bbr

bbr Rock and Metal Music Portal | WebZine - WebRadio est. 2010 | bbrweb.com ...Music is in our blood...

Leave A Comment: