About

About
bbr Rock & Metal Music Portal

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

EDITORS' PICKS

Facebook Twitter Google Plus RSS Pinterest YouTube
Navigation

TIAMAT: Ξανά στην ενεργό δράση!

Ο ηγέτης και τραγουδιστής/κιθαρίστας των Tiamat, Johan Edlund, είχε ανακοινώσει πέρσι την αποχώρησή του απο το συγκρότημα, επικαλούμενος λόγους υγείας. Σύμφωνα ...
TIAMAT: Ξανά στην ενεργό δράση!

Ο ηγέτης και τραγουδιστής/κιθαρίστας των TiamatJohan Edlund, είχε ανακοινώσει πέρσι την αποχώρησή του απο το συγκρότημα, επικαλούμενος λόγους υγείας. Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση των Tiamat στο facebook, αιτία ήταν η σοβαρή εξάρτηση του Edlund απο το αλκοόλ εξαιτίας της απώλειας ενός μέλους της οικογένειάς του.

Τα ευχάριστα νέα είναι οτι οι Tiamat επιστρέφουν και γράφουν νέα κομμάτια για το επόμενο album τους.  Διαβάστε παρακάτω την ανακοίνωση του Edlund:

"Φίλοι, πέρυσι σε μια στιγμή αμφιβολίας δήλωσα οτι αφήνω τους Tiamat. Ο πατέρας μου είχε μόλις φύγει απο τη ζωή και για τον λόγο αυτό ξεκίνησα να πίνω. Το να πίνω ήταν πιο σημαντικό απο το να θρηνώ. Η καρδιά μου σταμάτησε να χτυπά έξι φορές πέρσι και.. δεν είμαι ακόμα ευτυχισμένος που είμαι ζωντανός. Πέρασα όλες τις τάφρους της Κόλασης που δεν θέλετε να ξέρετε. Αλλά αυτό που έχει σημασία... Είναι ότι μέσα από όλα αυτά... Υπάρχουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ φίλοι που σε στηρίζουν, Σε μια στιγμή αμφιβολίας, αποφάσισα να αποχωρήσω απο την μπάντα. Ήμουν καταβεβλημένος και είχα μόλις νοσηλευτεί για παραλήρημα και εγκεφαλικό επεισόδιο. Αυτά ήταν νέα για τον καλό μου φίλο Borivoj απο το Blabbermouth και άλλους παρόμοιους. Εύχομαι αγαπητοί φίλοι να μας βοηθήσετε να εξαπλωθεί η λέξη Tiamat. Ναι επιστρέψαμε και ναι δουλεύουμε πάνω σε νέο album. Δεν πρόκειται για κουτσομπολιό, για αυτό το έγραψα εδώ. Όταν στεκόμαστε όρθιοι κανείς δεν δείχνει να ενδιαφέρεται? "

και συνεχίζει:
"Κατεβάστε τα album μας δωρεάν, αλλά είστε και πάντοτε ευπρόσδεκτοι να έρθετε στα live μας. Αν μας σέβεστε θα είμαστε πάντα εκεί για εσάς. Σας ευχαριστώ πολύ. Μου λείψατε όλοι, Johan"

Share
10 xronia bbr

bbr

bbr Rock and Metal Music Portal | WebZine - WebRadio est. 2010 | bbrweb.com ...Music is in our blood...

Leave A Comment: