About

About
bbr Rock & Metal Music Portal

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

EDITORS' PICKS

Facebook Twitter Google Plus RSS Pinterest YouTube
Navigation

MOONSPELL: Μήνυμα συμπαράστασης στους Έλληνες

Με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις στη χώρα μας ο frontman των Moonspell, Fernando Ribeiro, δημοσίευσε στην επίσημη σελίδα του συγκροτήματος στο facebook το παρακάτω μήνυμα συμπαράστασης:
MOONSPELL: Μήνυμα συμπαράστασης στους Έλληνες

Με αφορμή τις τελευταίες εξελίξεις στη χώρα μας ο frontman των MoonspellFernando Ribeiro, δημοσίευσε στην επίσημη σελίδα του συγκροτήματος στο facebook το παρακάτω μήνυμα συμπαράστασης:

"Να είσαι δυνατός λέει η καρδιά μου. Είμαι στρατιώτης. Έχω δει χειρότερα απο αυτό." Όμηρος 

Δεν ξέρω πραγματικά τι πιστεύουν τα αδέλφια μου  στους Moonspell για το θέμα αυτό. Έχουν το δικαίωμα να ζήσουν τη ζωή τους και να απέχουν απο τα πολιτικά, δεν τους κατηγορώ καθόλου. Διευκρινίζω οτι αυτό το δημοσίευμα είναι καθαρά η προσωπική μου θέση με αφορμή την απέχθεια μου για όλα όσα συμβαίνουν στην "Europa" αυτή στιγμή και πως το σάπιο της πρόσωπο φαίνεται πίσω απο τη μάσκα. Όσο αφορά εμένα, ακόμα κι αν οι Έλληνες πολιτικοί υπήρξαν κακοί διαχειριστές και ξόδευαν βλακωδώς (πείτε μας για αυτό στην Πορτογαλία),  ανεξάρτητα από οτιδήποτε, η Ελλάδα για μένα και δεν αναφέρομαι στην ιστορία της (δεν χρειάζεται) δεν είναι παρα ένα παράδειγμα  ελευθερίας, δημοκρατίας και αντίστασης. Έχω πολλούς φίλους εκεί και στηρίζω τη χώρα τους. Όπως ένας σοφός φίλος μου είπε σήμερα, την ημέρα πο κλείνει τα 43 του [σ.σ. Σάκης Τόλης, Rotting Christ] non serviam"


Share
10 xronia bbr

bbr

bbr Rock and Metal Music Portal | WebZine - WebRadio est. 2010 | bbrweb.com ...Music is in our blood...

Leave A Comment: