About

About
bbr Rock & Metal Music Portal

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

EDITORS' PICKS

Facebook Twitter Google Plus RSS Pinterest YouTube
Navigation

Απεβίωσε ο Ray Manzarek (The Doors)


Μία ακόμα πολύ μεγάλη απώλεια για την μουσική!
 
Έφυγε απο κοντά μας σε ηλικία 74 ετών, στην κλινική  RoMed στο Rosenheim της Γερμανίας,  μετά απο χρόνια μάχη με τον καρκίνο, ο κιμπορντίστας και ιδρυτικό μέλος των The Doors, Ray Manzarek.


Ο Robbie Krieger , κιθαρίστας των Doors  μόλις έμαθε για τον θάνατο του σπουδαιου αυτού μουσικού, δήλωσε:
"Με μεγάλη λύπη άκουσα για τον θάνατο του φίλου και συνεργάτη μου Ray Manzarek. Είμαι απλά χαρούμενος που μπόρεσα να παίξω τα τραγούδια των Doors μαζί του, την τελευταία δεκαετία. Ο Ray ηταν ένα τεράστιο κομμάτι απο την ζωή μου και θα μου λείπει για πάντα."

O John Densmore, drummer των Doors δήλωσε: "Δεν υπήρχε καταλληλότερος κιμπορντίστας στον πλανήτη για να υποστηρίξει τα λόγια του Jim Morrison. Ray, ένιωθα μουσικά εντελώς συγχρονισμένος μαζί σου. Ήταν σαν να είχαμε το ίδιο μυαλό, συγκρατώντας τα θεμέλια πάνω στα οποία έπλεαν ο Robby και ο Jim. Θα μου λείψεις μουσικέ μου αδελφέ."

Τα διαδικαστικά της νεκρώσιμης ακολουθίας δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά. H  οικογένεια του Manzarek, ζητά να γίνει σεβαστή η ιδιωτικότητά της σε αυτήν την δύσκολη στιγμή και  παρακαλά, αντί στεφάνων, να γίνουν δωρεές στο όνομα του Ray Manzarek στον οργανισμό www.standup2cancer.org



R.I.P Ray !!!!!


Share
10 xronia bbr

bbr

bbr Rock and Metal Music Portal | WebZine - WebRadio est. 2010 | bbrweb.com ...Music is in our blood...

Leave A Comment: