About

About
bbr Rock & Metal Music Portal

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

EDITORS' PICKS

Facebook Twitter Google Plus RSS Pinterest YouTube
Navigation

OZZY OSBOURNE: "Toν τελευταίο χρόνο πίνω και παίρνω ναρκωτικά"


O Ozzy Osbourne μέσω της επίσημης σελίδας του στο Facebook , αποκάλυψε οτι τον τελευταίο ενάμιση χρόνο άρχισε να πίνει και να παίρνει ναρκωτικά. Τις τελευταίες 44 ημέρες είναι νηφάλιος, όπως ανέφερε και ταυτόχρονα διέψευσε τις φήμες που τον ήθελαν να χωρίζει την Sharon.

"Τον τελευταίο έναμιση χρόνο, έπινα και έκανα ναρκωτικά. Ήμουν σε ένα πολύ σκοτεινό μέρος και συμπεριφερόμουν σαν μαλάκας στους ανθρώπους που αγαπώ περισσότερο, την οικογένεια μου. Ωστόσο με χαρά μπορώ να σας πω ότι είμαι νηφάλιος εδώ και 44 ημέρες.

Και για να ξεκαθαρίσουμε το θέμα, η Sharon και εγώ, δεν χωρίζουμε. Απλά προσπαθώ να γίνω καλύτερος άνθρωπος.

Θα ήθελα να ζητήσω συγγώμη από τη Sharon, την οικογένεια μου, τους φίλους μου και τα μέλη του συγκροτήματος για την τρελή συμπεριφορά μου όλο αυτό τον καιρό…. και από τους οπαδούς.
Ο Θεός να σας έχει καλά.
Ozzy."
 
Share
10 xronia bbr

bbr

bbr Rock and Metal Music Portal | WebZine - WebRadio est. 2010 | bbrweb.com ...Music is in our blood...

Leave A Comment: