About

About
bbr Rock & Metal Music Portal

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

EDITORS' PICKS

Facebook Twitter Google Plus RSS Pinterest YouTube
Navigation

Ο κόσμος του metal θυμάται τον Clive Burr

Όπως ήδη ξέρετε, χθες απεβίωσε ο πρώην drummer των Iron Maiden, Clive Burr σε ηλικία 56 ετών μετά από πολυετή μάχη με την ασθένεια της σκλήρυνσης κατά πλάκα. Όπως είναι λογικό πολλά άτομα του χώρου τον θυμήθηκαν και σχολίασαν το λυπηρό αυτό γεγονός. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε μερικές από τις δηλώσεις που έκαναν.
 Ο κόσμος του metal θυμάται τον Clive Burr

Όπως ήδη ξέρετε, χθες απεβίωσε ο πρώην drummer των Iron Maiden, Clive Burr σε ηλικία 56 ετών μετά από πολυετή μάχη με την ασθένεια της σκλήρυνσης κατά πλάκα. Όπως είναι λογικό πολλά άτομα του χώρου τον θυμήθηκαν και σχολίασαν το λυπηρό αυτό γεγονός. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε μερικές από τις δηλώσεις που έκαναν.
  
Dave Lombardo (Slayer):
“Θλίψη γέμισε το πρωινό μου όταν άκουσα τα νέα. Το στυλ του ενέπνευσε πολύ κόσμο και οι δίσκοι που ηχογράφησε με τους Iron Maiden, είναι θεμέλια στη μουσική μου εκπαίδευση. Έπαιζε με συγκεκριμένη ενέργεια η οποία έβγαζε έναν ενθουσιασμό. Ποτέ δεν τον συνάντησα αλλά εύχομαι να είχε γίνει. Το καλύτερο πράγμα που μπορώ να κάνω τώρα είναι να ακούσω μερικά κλασσικά κομμάτια των Iron Maiden. Up The Irons!”

David Ellefson (Megadeth):
“Λυπήθηκα πάρα πολύ από τον θάνατο του Clive Burr. Ήταν ένας από τους αγαπημένους μου drummer όλων των εποχών. Είμαι ευγνώμον για τη μουσική του και τη συνεισφορά του. Τα συλλυπητήρια μου.

Slash:
“Πραγματικά λυπηρά νέα. RIP Clive Burr. Έπαιξε στους αγαπημένους μου Iron Maiden δίσκους.”

Tom Morello (Rage Against The Machine):
“RIP Clive Burr. Ο αυθεντικός drummer των Iron Maiden που έπαιξε ΔΥΝΑΤΑ στους πρώτους τρείς δίσκους.”

Dee Snider (Twisted Sister):
“Μετά από πολλά χρόνια μάχης με την ασθένεια του, ο καλός μου φίλος Clive Burr, απεβίωσε χθες το βράδυ την ώρα που κοιμόταν. Δουλέψαμε μαζί σε ένα project που λεγόταν Desperado από το 1988 έως το 1990 και μοιραστήκαμε μερικές καταπληκτικές στιγμές. Νιώθω ευλογημένος που του μίλησα λίγες μέρες νωρίτερα στα γενέθλια του και μιλήσαμε για χαρούμενες στιγμές. Χάθηκε ένας θρύλος του rock and roll και ο μουσικός κόσμος είναι πλέον μικρότερος. RIP Clive και εύχομαι να κοπανάς τα τύμπανα δυνατά εκεί στον παράδεισο.”

Chris Caffery (Savatage, Trans-Siberian Orchestra):
“Θυμάμαι που συνάντησα τον Clive Burr των Iron Maiden όταν ήμουν 13 ετών. Ήταν φανταστικός drummer και πολύ καλός τύπος. Είχε την ίδια ασθένεια που είχε η αδερφή μου και πολλοί φίλοι μου… σκλήρυνση κατά πλάκας. Σήμερα έφυγε αλλά το drumming του στου δίσκους των Iron Maiden και οι συναυλιακές στιγμές που είδα θα μείνουν για πάντα στην μνήμη μου… RIP Clive.”

Charlie Benante (Anthrax):
Clive Bur… ένας από τους αγαπημένους μου drummer όλων των εποχών. Ήταν το 1981 όταν άραζα με κάτι φίλους μου πίσω από το Palladium στη Νέα Υόρκη. Παίζανε οι Iron Maiden και οι Judas Priest. Σταματάνε δύο ταξί και κατεβαίνουν οι Maiden. Ο Steve και ο Clive κάθονται και μας μιλάνε για λίγο. Ο Clive τότε ήταν ένας ανερχόμενος drummer που έπαιζε με το δικό του στυλ. Το drumming στο “Killers” με ενέπνευσε να ξεκινήσω και εγώ. Μίλησα μαζί του και του ζήτησα ένα ζευγάρι μπαγκέτες. Όταν τελείωσε από το να υπογράφει αυτόγραφα, πήγε μέσα στο χώρο και 10 λεπτά αργότερα βγήκε με ένα ζευγάρι μπαγκέτες για μένα… Ακόμα τις έχω. Ήταν απίστευτος. Λυπήθηκα πολύ που οι Maiden τον άφησαν να φύγει. RIP Clive, επηρέασες πάρα πολλούς μέχρι σήμερα… κανείς δεν παίζει σαν εσένα.”

Dennis Stratton (ex-Iron Maiden):
“Είμαι πολύ λυπημένος που έχασα έναν παλιό μου φίλο. Είμαι πολύ χαρούμενους που τον είσαι πέρσι. Τώρα μπορείς να παίζει με τους Mooney, Bohnam και όλους τους άλλους drummer εκεί πάνω. Το τραγούδι μας. Την μεγαλύτερη μου αγάπη.

Dave McClain (Machine Head):
“Πολύ δυσάρεστα νέα. Ένας από τους αγαπημένους μου drummer και μεγάλη επιρροή σε μένα ως νέο drummer. Για εμένα, έφερε το punk rock drumming στο heavy metal. Θυμάμαι να μπαίνω στο Hemisphere Arena του San Antonio για να δω τους Iron Maiden και να βλέπω το λευκό drum kit του Clive. Χέστηκα πάνω μου! Απλά καθόμουν εκεί και κοιτούσα με δέος το ίδιο drum kit που είχε στο πίσω μέρος του εξωφύλλου του “Killers”. Ήμουν ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ! Πάντα θα αποτελεί έμπνευση στο πως παίζω. Ένας από αυτούς που μελετώ όταν προσπαθώ να δω διαφορετικά γεμίσματα και χτυπήματα. Ρωτάω τον εαυτό μου: Τι θα έκανε ο Clive;

Nightrage:
R.I.P. Clive Burr. Θα σε θυμόμαστε για πάντα για τα φανταστικά σου drums στους πρώτους δίσκους των Iron Maiden. Οι Nightrage δεν θα υπήρχαν καν χωρίς τους τεράστιους Iron Maiden. Η ζωή είναι απαίσια όταν μόνο οι καλοί πεθαίνουν νέοι.”

Beholder:
“Οι Beholder θα ήθελαν να εκφράσουν τα συλλυπητήρια τους στην οικογένεια και τους φίλους του Clive Burr. Ήμασταν αρκετά τυχεροί ώστε να μας καλέσουν να παίξουμε σε μία συναυλία προς τιμήν του πριν από μερικά χρόνια. Ως σκληροπυρηνικοί οπαδοί των Maiden, ήταν μεγάλη μας τιμή. Σε εκείνο το μικρό διάστημα που τον είδαμε εκείνο το βράδυ, ο Clive ήταν ευγνώμον και πολύ φιλικός και θα τον θυμόμαστε πάντα ως ένα πολύ σημαντικό κομμάτι από τη μουσική της Αγγλίας.”

Possessed:
“Λυπηθήκαμε πολύ όταν ακούσαμε για το θάνατο του Clive Burr. Εξαιρετικός μουσικός και πολύ σημαντικός για τα πρώτα χρόνια ενός από τα μεγαλύτερα συγκροτήματα στην ιστορία, των Iron Maiden. Αναπαύσου εν ειρήνη.”

Warbringer:
“Ευτυχώς θα έχουμε πάντα τους τρεις πρώτους δίσκους των Iron Maiden για να ακούμε (πάντα σε υπερβολικά υψηλή ένταση), θα χτυπιόμαστε και θα κάνουμε air-drumming στη μνήμη του. Up the Irons!”

Richie Faulkner (Judas Priest):
“Not a prisoner, I’m a free man, And my blood is my own now, Don’t care where the past was, I know where I’m going.”

Accept:
“R.I.P. Clive Burr. Θα μας λείψεις… μας άφησε πίσω το εκπληκτικό του drumming. Λατρεύαμε το στυλ του και τον ήχο του.

Jeff Waters (Annihilator):
“RIP Clive. Ένας από τους καλύτερους, πιο αυθεντικούς και πιο υποτιμημένους drummer όλων των εποχών. Το στυλ του ήταν μοναδικό… το παίξιμο του στους τρεις πρώτους δίσκους των Maiden, επηρέασαν το πώς έγραφα τα drums για τους Annihilator όλα αυτά τα χρόνια και με έκανε να κάνω air-drumming όλη μου τη metal ζωή. Με τον μόνο που έκανα περισσότερο air-drumming ήταν ο Dave Lombardo! Ο Clive ήταν #2 :) Τον συνάντησα μία φορά και ήταν κύριος. Έφυγε ένας πραγματικός θρύλος και πρωτοπόρος. Ώρα να βάλω το “The Prisoner”.”

Niger Glocker (Saxon):
“Μόλις έμαθα ότι ο πρώην drummer των Iron Maiden, Clive Burr, απεβίωσε. Ο τρόπος που έπαιζε ήταν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι στους πρώτους δίσκους των Maiden. Τα συλλυπητήρια μου στην οικογένεια τους, στους Iron Maiden και σε όλους του τους οπαδούς. RIP, Clive.”

Paul Bostaph (Slayer, Testament, Exodus, Forbidden):
“Είμαι πραγματικά λυπημένος από το θάνατο του Clive Burr. Το drumming του είχε και ακόμα έχει μεγάλη επιρροή στο παίξιμο μου. Λυπάμαι που δεν τον συνάντησα ποτέ για να τον ευχαριστήσω προσωπικά για τα μουσικά του δώρα.”

Ronny Munroe (Metal Church):
“Ο μουσικός κόσμος έχασε ακόμα έναν μεγάλο. Ο drummer στους πρώτους δίσκους των Iron Maiden, έχασε τη μάχη με την ασθένεια του μετά από πολλά χρόνια που το πάλευε. Έμαθα πολλά από αυτά που ξέρω για τα drums ακούγοντας και βλέποντας των Clive και τα πρώτα χρόνια των Maiden. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Clive Burr και εύχομαι να αναπαυθεί εν ειρήνη. Τα συλλυπητήρια μου στην οικογένεια του και τους φίλους του.”

Jeff Scott Soto (Talisman, Journey, Malmsteen):
RIP για τον καλύτερο και αυθεντικό drummer των Iron Maiden, Clive Burr… Προσεύχομαι για αυτόν και την οικογένεια του.

Sacred Reich:
“RIP Clive Burr. Οι πρώτοι δίσκοι των Iron Maiden είναι ακόμα οι αγαπημένοι μας.”

Lock Up:
“R.I.P. Clive Burr... πολύ θλιβερά νέα!!!”

3 Inches Of Blood:
RIP Clive Burr, η συνεισφορά στο metal θα ζήσει για πάντα.”

Jason Bittner (Shadows Fall):
“RIP Clive Burr!!!! Ο πρώτος αγαπημένος μου heavy metal drummer! Τόσα ωραία χτυπήματα, ρυθμός και εξαιρετική δουλειά στο hi hat… ο άνθρωπος είχε πολύ γρήγορα χέρια και θα μας λείψει! Up the Irons!!!”

Exumer:
“Οι σκέψεις μας και οι προσευχές μας πάνε στην οικογένεια και τους φίλους του Clive Burr… Λυπόμαστε πολύ για το θάνατο σου. Δεν υπάρχει τίποτε άλλο από ευχάριστες αναμνήσεις από αυτόν τον φανταστικό και χαρισματικό drummer και αυτές οι αναμνήσεις θα ζήσουν για πάντα καθώς ο Clive έπαιξε στους πιο σημαντικούς δίσκους των Maiden… θα μας λείψεις Clive.”

White Wizzard:
“Είμαστε πολύ λυπημένη με την είδηση του θανάτου του Clive Burr. Ήταν πολύ μεγάλη μου επιρροή ως μουσικός όταν μεγάλωνα. Απίστευτος drummer. Προφανώς, από αυτά που έχω δει και έχω ακούσει ήταν ένας καταπληκτικός άνθρωπος και είχε μία σπάνια ταπεινή ψυχή στον εγωμανή κόσμο του rock and roll. Με κάνει να είμαι ευγνώμον που έχω την υγεία μου και ταπεινό που μπορώ να παίζω και να κάνω αυτό που αγαπώ. Όσο δύσκολα και αν είναι τα πράγματα, είναι σημαντικό να θυμόμαστε κάθε μέρα που μπορούμε να κάνουμε μουσική η οτιδήποτε είναι αυτό που αγαπάμε χωρίς περιορισμούς, είναι μία ευλογία. Πρέπει να ήταν πολύ σκληρό να πρέπει να φύγεις από τους Maiden την στιγμή που έφυγε και ποτέ δεν έδειξε πικρία. Αυτό δείχνει χαρακτήρα. Εύχομαι να κρατάς τις μπαγκέτες σου ψηλά στον αέρα εκεί στον παράδεισο όπου θα μπορείς να παίζεις και πάλι drums.”

Reign Of Fury:
“R.I.P. Clive Burr. Μία μεγάλη επιρροή στη μουσική μας.”

Midnite Hellion:
RIP κ. Clive Burr. Είμαστε πολύ λυπημένοι για τον τόσο μεγάλο χαμό στη metal κοινότητα.”

Maelstrom:
“Αναπαύσου εν ειρήνη κ. Clive Burr. Drummer σε μερικούς από τους καλύτερους δίσκους όλων των εποχών. Τελεία.

Cormorant:
RIP Clive Burr, δημιουργέ των τέλειων χτυπημάτων σε τρεις από τους καλύτερους δίσκους όλων των εποχών στη metal ιστορία.”

Martyr:
“Μία επιρροή για τους Martyr πίσω στα 80’s. Πρώιμοι Maiden με τον Clive Burr. RIP Clive…”

The Paramedic:
“Παρακαλούμε όλοι τιμήστε τον θρύλο που έφυγε σήμερα.”

Monument:
“R.I.P. Clive Burr. Θα μας λείψεις. Δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ.”

Pagan’s Mind:
“Ένας ακόμα που έφυγε από τον κόσμο του rock και metal. Σε ευχαριστούμε που μας ενέπνευσες. Αναπαύσου εν ειρήνη Clive Burr.”

Tyrants Blood:
“Απαίσια τα σημερινά νέα. Έφυγε ακόμα ένας θρύλος. Που θα ήμασταν σήμερα χωρίς τον ρυθμό του που μας επηρέασε; Χωρίς τα “Killers”, “Iron Maiden” και “Number Of The Beast”, δεν θα υπήρχε τέτοια πρόοδος και είμαι σίγουρος. Hail Clive Burr.”

Acaro:
“Η σκλήρυνση κατά πλάκα, πήρε τον Clive Burr από κοντά μας. Ήταν drummer του μεγαλύτερου heavy metal συγκροτήματος όλων των εποχών. Αναπαύσου εν ειρήνη αδερφέ. Up the Irons!!!”

Paragon:
“R.I.P. Clive Burr! Οι Iron Maiden και ιδιαίτερα οι πρώτοι τους τρεις δίσκοι είναι τεράστια επιρροή για τους Paragon. Ο drummer μας ο Chris, είναι μεγάλος οπαδός του Clive και του στυλ του και παίζει και σε μία Iron Maiden tribute μπάντα…”

Dynazty:
“Αναπαύσου εν ειρήνη Clive Burr. Σε ευχαριστούμε για τους τρεις επικούς δίσκους των Maiden!”

Razormaze:
RIP Clive Burr. Ήδη μας λείπεις.

Attica Rage:
“Είμαστε πολύ λυπημένοι με τα νέα του θανάτου του πρώην drummer των Iron Maiden, Clive Burr. Νομίζω ότι κάθε metal drummer στο κόσμο έχει παίξει την εισαγωγή του “Run To The Hills” έστω και μία φορά! RIP Clive.”

Iron Knights:
RIP Clive Burr. Τα drums σου θα ζήσουν για πάντα.”

Svolk:
“Σε ευχαριστούμε για όλα όσα μας έχεις δόσει Clive Burr. Θα σε θυμόμαστε. Αναπαύσου εν ειρήνη.

πηγή:
http://www.rockoverdose.gr
Share
10 xronia bbr

bbr

bbr Rock and Metal Music Portal | WebZine - WebRadio est. 2010 | bbrweb.com ...Music is in our blood...

Leave A Comment: