About

About
bbr Rock & Metal Music Portal

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

EDITORS' PICKS

Facebook Twitter Google Plus RSS Pinterest YouTube
Navigation

GUNS N' ROSES: Οπαδός μηνύει τον Axl Rose επειδή τον τραυμάτισε σε συναυλία

Kατά τη διάρκεια της συναυλίας των Guns N’ Roses στο Perth της Αυστραλίας, ο Axl Rose πέταξε ένα ασύρματο μικρόφωνο το οποίο χτύπησε στο πρόσωπο τον 39χρονο οπαδό του συγκροτήματος Darren Wright.
GUNS N' ROSES: Οπαδός μηνύει τον Axl Rose επειδή τον τραυμάτισε σε συναυλία

Kατά τη διάρκεια της συναυλίας των Guns N’ Roses στο Perth της Αυστραλίας, ο Axl Rose πέταξε ένα ασύρματο μικρόφωνο το οποίο χτύπησε στο πρόσωπο τον 39χρονο οπαδό του συγκροτήματος Darren Wright

Ο Wright έφυγε αιμόφυρτος απο την συναυλία, έχοντας σοβαρό πρόβλημα στα δύο μπροστινά του δόντια. Ο 39χρονος σκέφτεται να κάνει μήνυση στον frontman της μπάντας προκειμένου να πληρώσει αυτός τα έξοδα του οδοντίατρου, που όπως του ανέφερε ο οδοντίατρός του χρειάζονται €4000 και πολλοί μήνες δουλειάς.

Μέχρι στιγμής το μόνο που έχει λάβει είναι οι απολογίες του tour manager της μπάντας και ένα υπογεγραμμένο μικρόφωνο.


Ο Wright, δήλωσε στην The West Australian:

“Με όλα αυτά τα δυνατά φώτα και τις εκρήξεις, δεν μπορούσα να δω τίποτα. Το επόμενο που ξέρω είναι ότι έπεσε κάτι βαρύ στο στόμα μου. Νόμιζα πως με είχε βαρέσει κάποιος μπουνιά. Μου πήρε μερικά δευτερόλεπτα να καταλάβω τι γινόταν. Ένιωθα κομμάτια από τα δόντια μου μέσα στο στόμα μου. Μετά κάποιος σκαρφάλωσε στα πόδια μου και άρπαξε το μικρόφωνο.

Δεν νομίζω ότι ο Axl σκόπευε να κάνει κάτι τέτοιο. Αυτά τα ασύρματα μικρόφωνο δεν είναι ελαφριά. Μου κάνει έκπληξη που δεν προκάλεσε μεγαλύτερη ζημιά. Το λιγότερο που μπορούν να κάνουν, είναι να πληρώσει κάποιος για να μου φτιάξουν τα δόντια.”


Share
10 xronia bbr

bbr

bbr Rock and Metal Music Portal | WebZine - WebRadio est. 2010 | bbrweb.com ...Music is in our blood...

Leave A Comment: