About

About
bbr Rock & Metal Music Portal

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

EDITORS' PICKS

Facebook Twitter Google Plus RSS Pinterest YouTube
Navigation

ROB GAGGIANO (Anthrax): Αποχώρησε απο το συγκρότημα

Ο Rob Caggiano, βασικός κιθαρίστας των θρυλικών Anthrax αποχώρησε απο το συγκρότημα, προκειμένου να επικεντρωθεί στο έργο της παραγωγής.
ROB GAGGIANO (Anthrax): Αποχώρησε απο το συγκρότημα

Ο Rob Caggiano, βασικός κιθαρίστας των θρυλικών Anthrax αποχώρησε απο το συγκρότημα, προκειμένου να επικεντρωθεί στο έργο της παραγωγής.

O Caggiano εντάχθηκε στους Anthrax το 2001. Έμεινε στην μπάντα μέχρι το 2005 που το συγκρότημα επανενώθηκε με το line-up του "Among the Living" (1987) και στην συνέχεια επανήλθε το 2007 παραμένοντας εως σήμερα σαν βασικός κιθαρίστας.

Η ανακοίνωση αυτή προκάλεσε μεγάλη έκπληξη αφού οι Anthrax βιώνουν την μεγάλη επιτυχία τους με την αναγνώριση του "Worship Music" (2011) album τους, το οποίο μόλις τους χάρισε το βραβείο Grammy για το κομμάτι "I’m Alive".

Ο  Caggiano εξηγεί την αποχώρησή του στην ακόλουθη ανακοίνωση που δημοσίευσε πριν λίγο:

"Είμαι εξαιρετικά υπερύφανος για τον χρόνο που πέρασα με τους Anthrax. Καταφέραμε τόσα πολλά σπουδαία πραγματα μαζί όλα αυτα τα χρόνια και μοιράστηκα μερικές από τις καλύτερες στιγμές της ζωής μου με αυτούς τους τύπους. Ως μπάντα, επίσης έχουμε ξεπεράσει πολλές καταιγίδες στον δρόμο μας. Ήταν μια άγρια βόλτα (τουλάχιστον θα έλεγα), απο την πρώτη μέρα και δεν θα άλαζα απολύτως τίποτα τα τελευταία 12 χρόνια. Αυτή είναι μία πολύ δύσκολή και πολύ συναισθηματική για εμένα απόφαση, αλλά η καρδιά μου με οδηγεί σε άλλη κατεύθυνση αυτή την στιγμή.

Πάντα ακολουθώ την καρδιά μου σε κάθε τί που κάνω και ενώ αυτή ίσως είναι μία απο τις δυσκολότερες αποφάσεις που έχω πάρει ποτέ, φαίνεται οτι το καλύτερο για εμένα είναι αυτό.

Οι Scott, Charlie, Joey, Frankie (και John Bush), θα είναι πάντα μέρος της οικογένειάς μου και η απόφαση αυτή δεν αλλάζει το παραμικρό για το πως αισθάνομαι για αυτούς. Θα ήθελα επίσης να ευχαριστήσω όλους αυτούς τους καταπληκτικούς οπαδούς που γνώρισα απο όλον τον κόσμο όλα αυτα τα χρόνια. Εσείς πάντα ήσασταν και πάντα θα είστε ο λόγος που δημιουργώ μουσική! Σε αυτές τις μέρες και σε αυτή την ηλικία δεν είναι πάντα εύκολο να είσαι μουσικός αλλά οι οπαδοί πραγματικά αξίζουν τον κόπο για μένα. Ελπίζω να δώ τον καθένα απο εσάς και πάλι πολύ σύντομα. 

Το γενονός οτι οι Anthrax είναι στην κορυφή του παιχνιδιού τους αυτή την στιγμή, και εντελώς "out for blood" μετά απο όλα αυτα τα χρόνια είναι απόδειξη για την μακροζωία και την πεποίθηση της μπάντας. Είναι πραγματικά τιμή μου να είμαι μέρος της λαμπρής κληρονομιάς τους."


 Όσον αφορά στο μέλλον, το πρώην μέλος των Anthrax θα συνεχίσει την καριέρα του ως στούντιο παραγωγός:

"Ανυπομονώ να επιστρέψω στο στούντιο ηχογράφησης. Με τα χρόνια ευλογήθηκα με το προνόμιο να εργάζομαι με ένα ευρύ φάσμα απο μεγάλες μπάντες/καλλιτέχνες από Anthrax και Cradle of Filth μέχρι  τον Bruce Springsteen, και προσβλέπω σε μια ελπιδοφόρα συνέχιση αυτής της πλευράς της καριέρας μου  ενώ μπορώ να καταλάβω την επόμενη κίνησή μου ως καλλιτέχνης. 
Εν τω μεταξύ στην περίπτωση που κάποιος αναρωτιέται, αφού διαβάσει όλα αυτά, σκοπέυω να επιστρέψω ΠΛΗΡΩΣ πολύ σύντομα με κάποιον τρόπο ...είναι στο αίμα μου!"

Επιπρόσθετα, οι Anthrax έκανα την δική τους δήλωση, επιθυμώντας απο τον φίλο τους τα καλύτερα στην νέα του πορεία:

"Ο Rob έχει γίνει αναπόσπαστο μέρος των Anthrax για τόσα πολλά χρόνια, ως κιθαρίστας, ως παραγωγός, αλλά πάνω απ'΄'ολα ως στενός φίλος. Η συμβολή του στο συγκρότημα ήταν τεράστια. Ενώ λυπούμαστε που αποχωρεί, δεν του ευχόμαστε άλλο απο το να βρεί μπορστά του μεγάλη επιτυχία και ελπίζουμε να μοιραστούμε την σκηνή ξανά κα΄ποια στιγμή στον δρόμο μας.

Με την Metal Alliance Tour στον ορίζοντα, έχουμε υπόψη μας πολλές επιλογές για καιθαρίστες και θα βγάλουμε σύντομα ανακοίνωση για αυτό."

Share
10 xronia bbr

bbr

bbr Rock and Metal Music Portal | WebZine - WebRadio est. 2010 | bbrweb.com ...Music is in our blood...

Leave A Comment: